Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady ZVM-X ve zlaté barvě 145250 DID-501-136

Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady ZVM-X ve zlaté barvě 145250 DID-501-136
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódDID-501-136VýrobceD.I.D + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz řady ZVM-X

 

To nejlepší, co DID vyrábí. Superpevný, superdlouhovydrží, vhodný i na závodní silniční stroje. Vyplatí se, pokud máte motorku alespoň osmistovku, a/nebo když máte sportovní stroj, na kterém jezdíte na okruhu. Anebo pokud najezdíte třeba 15 tis km za rok. Zkrátka, když do toho pořádně šlapete. Anebo pokud prostě chcete to nejlepší, co od DID existuje.

Využití:     Street sport.

 

Informace o výrobci řetězů - DID

 

V případě firmy DID se přirozená japonská tendence dotahovat věci do dokonalosti týká prakticky každého článku od vývoje po distribuci. Proto také samotná výroba zůstává v Japonsku a nepřesunula se nikam … jinam.

DID je největší světový dodavatel do prvovýroby motocyklů jako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jezdí na nich top týmy napříč podniky jako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jezdci jako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2002
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2003
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2004
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2005
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2006
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2007
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2008
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2009
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2010
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2011
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2012
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2013
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2014
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2015
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2016
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2017
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2018
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2019
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2020
Řetězové kolečkoCST-520:17
Řetězová rozetaRFE-1792:42
Řetěz525ZVM-X
Počet článků řetězu120
Originální počet článků řetězu120
Typ spojky D.I.D řetězuRivet type ZJ
Originální počet zubůANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení