Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 142978 STF-605-117

Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 142978 STF-605-117
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódSTF-605-117VýrobceEK + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 525 ZVX3   

V kategorii těch nejvíc nejlepších řetězů  v rozměru 525 napříč trhem je tenhle nejtužší, nejlehčí řetěz, zároveň s nejkvalitnějším těsněním (NX kroužek). Tudíž i nejdéle vydrží. Jako jediný má navíc ZST.

Typické motorky: Aprilia RST 1000 Futura, Ducati Diavel 1200, Yamaha MT 10.

 

Řada ZVX   

To nejlepší, co si můžete koupit na trhu. Je nejpevnější, nejtužší, nejdéle vydrží, a je i většinou nejlehčí (vždy se trochu liší vlastnosti podle rozměru). Tohle je prostě úplně jiná liga jak z pohledu použitých materiálů, tak technologií. Má například NX-kroužek, který sám o sobě prodlužuje životnost o dalších 15% oproti QX-kroužku. Technologie ZST je tady samozřejmě samozřejmost. Celkově pak vydrží až o 20% déle než MVXZ. Oceníte zvlášť pokud jezdíte pořádný, silný stroj, protože tenhle řetěz můžete dát na motorky až do objemu 1400 ccm. Dělá se v tradičních rozměrech, 520, 525 a 530.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Stealth rozeta má vnitřek z hliníku a zuby z ocele. Obě části jsou k sobě snýtované, na což má Supersprox dokonce patent. Výhody i nevýhody jsou jasné. Stealth rozety jsou dražší, ale lehčí než ocelové a vydrží podstatně (až 3x) déle, než i kvalitní hliníkové. A jsou, podobně jako hliníkové, v barvách. Používají je zpravidla tovární týmy při závodech, zejména v rallye, kdy si prostě nemůžete dovolit, abyste nedokončili etapu. Zeptejte se takových jmen jako Romain Febvre či Tim Gajser. Stealth rozety využijí a ocení závodníci všech typů a samozřejmě všichni ti, kteří mají silnou, zajímavou motorku a touží po něčem výjimečném.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2001
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2002
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2003
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2004
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2005
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2006
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2007
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2008
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2009
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2010
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2011
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2012
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2013
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2014
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2015
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2016
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2017
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2018
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2019
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2020
SUZUKI 1000 GSX-R 1000 2021
Řetězové kolečkoCST-444:17
Řetězová rozetaRST-480:45
Řetěz525 ZVX3
Počet článků řetězu124
Originální počet článků řetězu120
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení