Řetězová sada EK ADVANCED EK + JT s řetězem řady SRO6 -doporučená 133888 STF-204-020 pro HONDA CB 250 Two Fifty, r.v. 1992

Řetězová sada EK ADVANCED EK + JT s řetězem řady SRO6 -doporučená 133888 STF-204-020
Zdarma
2 507 Kč 2 072 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 9. května
KódSTF-204-020VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 520 SRO6   

V základní kategorii řetězů do 650 ccm je 520 SRO6 nejužší a tím pádem je nejvhodnější pro úzká vodítka řetězů sportovních endur nebo motokrosek. Je zároveň nejlehčí a nejpevnější a jako jediný na trhu má ZST.

Typické motorky: Yamaha XT 600E, Suzuki DR 650, KTM LC4 640, KTM 390 Duke, Honda CB 500 F, Yamaha R3

 

Řada SRO   

Kvalitní O-kroužkový řetěz sedí na podobné motorky jako DEX řada, ale větší kubatury. Je vyroben z o něco kvalitnějších materiálů než DEX, je tužší, pevnější, lehčí. Navíc má ZST technologii, díky které nemusíte opakovaně napínat nový řetěz během prvních tisíc km. Na druhou stranu má pouze O-kroužek, nikoli QX kroužek. Sečteno a podtrženo, životnost je zhruba stejná jako u DEXu, ale navíc má ZST, komponenty má stejné jako řetězy vyšších řad a dáte ho na silnější motorky. Dělá se v rozměrech 428, 520, 525, 530, 630.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1971
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1972
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1973
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1974
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1977
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1978
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1979
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1980
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1981
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1982
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1983
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1992
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1993
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1994
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1995
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1996
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1997
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1998
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 1999
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 2000
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 2001
HONDA 250 CB 250 Two Fifty 2002
Řetězové kolečkoJTF 287-14
Řetězová rozetaJTR 272-31
Řetěz520 SRO6
Počet článků řetězu106
Originální počet článků řetězu104
Typ spojky EK řetězuZávlačka SKJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení