Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024

Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
-10 %
Zdarma
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Přilba SUPERTECH R-10 SOLID, ALPINESTARS (lesklý karbon/matný karbon) 2024
Vyberte variantu
Velikost
2XLSkladem eshop
Běžná cena s DPH 25 959 Kč 23 363 Kč 19 308 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 9. května
KódM140-2230-2XLVýrobceALPINESTARS
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Skořepina:

  • Standard ECE22.06 souběžně se závodní homologací FIM.
  • Ultra lehká, pevná skořepina je vyrobena s pomocí pokročilého procesu formování vrstev vícekompozitního materiálu.
  • Vnější vrstva z 3K karbonu s vysokou hustotou úpletu poskytuje perfektní tuhost, efektivní rozložení a distribuci absorbované energie skrze vrstvy.
  • Druhá vrstva s rovnoběžným uspořádáním karbonových vláken poskytuje jedinečnou radiální tuhost, zabraňuje deformacím a tlakům ale souběžně umožňuje kontrolované vychýlení nutné pro snížení přenesené rázové energie.
  • Třetí a čtvrtá vrstva obsahuje aramidová a sklolaminátová vlákna poskytující ochranu proti průniku překážky skrze skořepinu.
  • Vrstvy jsou spojeny výběrovou směsí epoxidové pryskyřice, která je předpřipravena na povrchu jednotlivých vrstev od výrobce materiálů.
  • Proces spojení vrstev a vytvrzování probíhá v podtlakové peci za vysokých teplot.
  • Přilba je dostupná ve 4 anatomicky promyšlených velikostech skořepiny což poskytuje optimalizovanou konstrukci pro co nejlepší výběr a padnutí potřebám jednotlivých uživatelů.
  • Hmotnost 1,49 až 1,645 kg dle velikosti přilby.

Vnitřní EPS jádro:

  • Vnitřní absorbční jádro je tvořeno z 8-mi panelů EPS polystyrenu s 6-ti různými hustotami materiálu, tak aby přilba cíleně poskytla různé absorbční nárazové vlastnosti na místech, kde je potřeba.
  • Absorbční EPS jádro je dostupné ve více anatomicky promyšlených velikostech stejně jako skořepina, tak aby poskytlo optimalizovanou konstrukci pro co nejlepší výběr a padnutí potřebám jednotlivých uživatelů.
  • Ochranu proti rotačnímu nárazu poskytuje kombinace vnitřního tvaru jádra a speciálně lakovaného vnitřního povrchu ruku v ruce se speciálním povrchem na rubové straně klobouku výstelky přilby. Tato patentovaná technologie snižuje rotační zrychlení nárazové energie přenášené na hlavu uživatele a jeho mozek.

Aerodynamika:

  • Přilba byla navržena od A do Z s pomocí plnohodnotného aerodynamického tunelu.
  • Cíle pro co nejnižší součinitel odporu vzduchu při různých polohách hlavy a stejně tak stabilita při různých úhlech náklonu byly prioritou u vývoje tvaru přilby.
  • V první etapě byl tvar navržen pomocí dynamických výpočetních metod modelu COMPUTATION FLUID DYNAMICS.
  • V druhé etapě byla v plném rozsahu ověřena data fyzických kusů v prostředí tunelu.
  • Ve třetí etapě byla přilba testována v plném rozsahu reálného prostředí na uzavřených okruzích.
  • Výsledkem je nízký aerodynamický odpor a vysoká aerodynamická stabilita i při těch nejvyšších jízdních rychlostech.
  • Nejlepší možné aerodynamické parametry nejsou benefitem pouze pro profi jezdce silničních okruhových závodů ale docení je i běžný účastník silničního provozu. A to sice v situacích, kdy je při vyšších rychlostech méně namáhaná krční páteř a svalstvo nebo v případě velmi nízké hladiny hluku v interieru, kterou přilba garantuje.
  • S přilbou jsou dostupné dva typy aerodynamických spoilerů, krátký standardní a velká racing verze. Oba spoilery jsou kotvené pomocí patentovaného systému uchycení díky kterému se spoiler oddělí od skořepiny v případě kontaktu s překážkou/vozovkou.
  • Boční aerodynamické stabilizátory zajišťují aerodynamickou stabilitu přilby obzvláště v situaci, kdy jezdec řeší průjezd zatáčkou s náklonem a vychýlením těla mimo aerodynamickou ochranu kapotáže supersportovního motocyklu.
  • Vrchní partie po stranách plexi obsahují čeřiče vzduchu, které pomáhají snížení aero akustické hladiny hluku.
  • Jako výsledek celého vývoje aerodynamiky přilby v případě osazeného racing spoileru a bočních stabilizátorů tyto prvky redukují aerodynamický odpor o dodatečných 4,54%.
  • Silueta racing spoileru perfektně navazuje na aerodynamické hrby racing kombinéz ALPINESTARS.

Ventilace:

  • Přilba je vybavena 11-ti ventilačními porty. 7 vstupů (3 bradové a 4 vrchní). A 4 porty pro výstup vzduchu (2 v bočních partiích čelisti a 2 v zadních vrchních partiích).
  • Vrchní ventilace se ovládá velkoplošných posuvem pro zajištění perfektní cirkulace vzduchu a komfortu rychlého ovládání.
  • Bradové ventilace jsou tvořeny dvěma porty vedle středového zámku plexi a jsou navženy pro snadné a rychlé ovládání s nasazenými rukavicemi.
  • Třetí bradová ventilace zavíratelná pryžovou zátkou je umístěná uprostřed bradové části pod zámkem plexi a je určena pro odmlžování vnitřního povrchu plexi.
  • Boční ventilační výstupy v oblasti čelisti odvádějí vlhkost akumulovanou v interieru.
  • Zadní ventilační výstupy ve vrchních partiích pod aerodynamickým spoilerem obsahují 2 výstupy pro efektivní odvod horkého vzduchu.

Plexi:

  • Certifikované v rámci standardu ECE22.06 a splňuje optickou třídu 1.
  • Povrch s úpravami proti poškrábaní a mlžení.
  • Sofistikovaná polykarbonát konstrukce s různými tloušťkami na konkrétních částech od tl. 1,6 mm po stranách až po tl. 2,6 mm v prostředních partiích.
  • Vodorovný zorný úhel průzoru 220° a svislý zorný úhel 57° poskytují vysoký komfort výhledu do stran v případě načítání zatáčky a výhledu vpřed při předkloněné pozici.
  • Plexi obsahuje racingové čepy systému PINLOCK pro osazení protimlžící folie 120XLT MAX VISION.
  • Možnost osazení odhazovacích folií s fixací na vnějším povrchu čepů.
  • Unikátní fixační mechanismus pomocí kovových páček umístěných v postranních mechanismech společně s fixací pomocí kovového zámku s vícestupňovým nastavením umístěným na středu.
  • Plnohodnotně garantovaná fixace zamezuje nechtěnému otevření v případě nárazu/nehody.
  • Vykrojený profil po straně poskytuje větší zorné pole.
  • Vícepolohové nastavení vč. pozice mikroventilace.
  • Široká nabídka různých povrchů vč. samozatmavovacího.

Interiér:

  • Donastavení pozice výšky klobouku a úhlu náklonu na hlavě díky patentovanému systému A-HEAD.
  • Plně odnímatelná, pratelná výstelka z prodyšného materiálu s antibakteriálními vlastnostmi.
  • Odnímatelný bradový a nosní deflektor.
  • Rychloodepínatelné lícnice systému ERS s poutky pro vedení hydrobagu, výkroj pro ramínka brýlí a možnost dokoupení různých tl. dílů pro preciznější dopasování.
  • 25 mm široký řemínek zapínání pomocí DD kroužků s odnímatelným polstrováním.
  • Komfortní prostor pro uši s krytkami HD sluchátek komunikátorů.
  • Výkroj skořepiny s měkkým polstrování v bočních partiích pro snížení šance zlomeniny klíčních kostí.
  • Zadní profil pro komfort s hlavou v záklonu.

Sada obsahuje:

  • Čiré a tmavě kouřové plexi, krátký spoiler, PINLOCK folii, odhazky, nosní deflektor.
VýrobceALPINESTARS
Velikost2XL

TABULKA VELIKOSTÍ ALPINESTARS

Pánské a dámské off-road helmy

Velikost  XS S M L XL 2XL
Obvod hlavy v cm 53-54 55-56 57-58 59-60 61-62 63-64
Obvod hlavy v palcích 20,8-21,2 21,6-22 22,4-22,8 23,2-23,6 24-24,4 24,8-25,2

 

Obvod hlavy - měřeno v nejširší části hlavy v úrovni obočí a nad ušima

VÝBĚR A NÁKUP OCHRANNÉ MOTOCYKLOVÉ HELMY

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru) je ochranná přilba. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

HOMOLOGACE je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu.

POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem, a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná, a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci.

VELIKOST HELMY je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám nafackuje, bude-li velká. A věřte, že malou helmu po chvilce zahodíte do škarpy, přestože jste za ni zaplatili celý měsíční plat. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na těchto rozměrech.

Obvod hlavy se měří v úrovni obočí a nad ušima.

Velikost helmy

Nyní znáte svoji orientační velikost. Ano, toto je pouze pro orientaci a nikde není psáno, že pokud naměříte obvod 57,5 cm, bude pro vás ideální velikost M. Kolik výrobců a modelů, tolik i tvarů vnitřního prostoru helem. A proto vám padne od jednoho výrobce M a od druhého S, nebo dokonce i L. Zrada co?! Proto se při nákupu přes internet se vždy ujistěte, že Vám prodejce v případě potřeby velikost přilby vymění.

Přistoupíme k VYZKOUŠENÍ HELMY…. Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a vaše hlavinka je šišatá, či jinak hrbatá. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že helmu je dobré měnit každé tři roky, a to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.


 

Jak správně vybrat:

 

PopisTabulka velikostíJak vybrat helmu na motorku?
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení