Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024

Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
-10 %
Novinka
Zdarma
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Přilba SUPERTECH S-M10 UNITE, ALPINESTARS (červená/bílá) 2024
Vyberte variantu
Velikost
MSkladem eshop
LSkladem eshop
Běžná cena s DPH 19 269 Kč 17 342 Kč 14 332 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 2. května
KódM140-2207-MVýrobceALPINESTARS
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Přilba Supertech M10 je výsledkem více než 5-ti letého vývoje, přípravy a testování ve spolupráci s nejlepšími jezdci s cílem nabídnout co nejbezpečnější ochrannou, terenní přilbu s velkým množstvím detailů, které poskytují perfektní komfort, ventilaci a optimální hmotnost. Přilba S-M10 je první přilba vyvinutá a testovaná v novém vývojovém centru společnosti ALPINESTARS zaměřeném na vývoj motocyklových přileb. Verze s certifikačním standardem ECE22.06 prošla dalším intenzivním vývojem, který se projevil na úpravách a vylepšeních, které na původní verzi se standardem ECE22.05 nejsou dostupné.

Konstrukce:

  • Vícekompozitní skořepina s vnější vrstvou z výběrového 3K karbonu.
  • Jednotlivé 3 vrstvy materiálů skořepiny plní konkrétní role při přenosu a roznesení rázových sil do vnitřního jádra z EPS polysterenu.
  • Vnější vrstva z 3K karbonu s vysokou hustotou úpletu poskytuje perfektní tuhost, efektivní rozložení a distribuci absorbované energie skrze vrstvy.
  • Druhá vrstva s rovnoběžným uspořádáním karbonových vláken poskytuje jedinečnou radiální tuhost, zabraňuje deformacím a tlakům ale souběžně umožňuje kontrolované vychýlení nutné pro snížení přenesené rázové energie.
  • Třetí vrstva obsahuje aramidová vlákna poskytující ochranu proti průniku překážky skrze skořepinu.
  • Vrstvy jsou spojeny výběrovou směsí epoxidové pryskyřice, která je předpřipravena na povrchu jednotlivých vrstev od výrobce materiálů.
  • Proces spojení vrstev a vytvrzování probíhá v podtlakové peci za vysokých teplot.
  • Skořepina přesahuje hodnoty požadované standardem homologace ECE a DOT a splňuje hodnoty pro závody spadající pod organizaci FIM.
  • 28 ventilačních portů, z toho 18 vstupních a 10 výstupních pro maximální výměnu vzduchu a vysokou prodyšnost.
  • Přepracovaný design spodní části přilby s pozměněným tvarem přední ventilace a přidanými adaptéry z poloměkkého plastu pro dodatečnou ochranu a roznesení rázové energie v případě použití společně s protektory krční páteře.
  • Dostupné ve 4 různých velikostech skořepiny (XS-S/M/L/XL-2XL).
  • Vnitřní jádro z EPS polysterenu se 4-mi různými hustotami je složeno z více dílů. Každý z dílů má různou pevnost a hustotu materiálu. Dle těchto vlastností je v přilbě cíleně umístěn.

Bezpečnost:

  • Snížený profil přilby a měkčí lem v bočních partiích zvyšuje ochranu klíční kosti.
  • Systém zapínání pomocí dvojitých D kroužků z nerez oceli zaručuje zajištění přilby na hlavě a bezpečné a rychlé rozepnutí.
  • Tvar spodní části je kompatibilní s protektory krční páteře BNS.
  • MIPS systém pro redukci rotačních rázových sil a související prevenci poranění mozku součástí interiéru přilby.
  • Lícnice s rychloodepínacím systémem ERS.
  • Aktuální verze disponuje o 46% lepšími výsledky přímých nárazových zkoušek běžnou pádovou rychlostí nad limitními hodnotami normy.
  • V případě pomalé pádové rychlosti disponuje aktuální verze o 23% lepšími výsledky přímých nárazových zkoušek nad limitními hodnotami normy.
  • V případě narychlené pádové rychlosti disponuje aktuální verze o 28% lepšími výsledky přímých nárazových zkoušek nad limitními hodnotami normy.
  • V případě rotačního nárazu pod úhlem jiným než 90° disponuje aktuální verze o 76% lepšími výsledky nad limitními hodnotami normy.
  • Přilba je CE certifikovaná dle standardu ECE22.06.

Systém donastavení interiéru přilby A-HEAD:

  • Patentovaný systém A-HEAD slouží k co nejlepšímu individuálnímu výškovému i obvodovému donastavení vnitřní části a úhlu nastavení pozice přilby na hlavě.
  • Tři pozice nastavení vrchní části výstelky přilby umožní přesnější obepnutí horní části lebky.
  • Prostor mezi nastavitelnou částí a EPS jádrem dovoluje lepší ventilaci ve vrchní části interiéru přilby.
  • Systém vnitřního nastavení pozice kšiltu pomocí nastavení pozice přilby na hlavě.
  • Patentovaný mechanismus fixace kšiltu a rychloodepínání kšiltu v případě pádu.
  • Lícnice interiéru s bezpečnostním systémem rychloodepínání lícnic (ERS system) a přípravou pro systém EJECT (sundání přilby z hlavy pomocí balonku plněného vzduchem, který se používá při závodech amerického motokrosu asociace AMA).

Hlavní přednosti produktu:

  • Ventilace a interiér přilby jsou výsledkem testování teplotních map přilby, díky kterému byl přizpůsobený tvar, počet a pozice ventilačních otvorů.
  • Aerodynamicky optimalizovaný kšilt s patentovaným systémem rychloodepnutí kšiltu v případě pádu nově s prodlužovacím adaptérem kšiltu, který poskytuje zvýšenou ochranu proti odlétajícími bahnu, kamení a zlepšuje stítění od dopadajícího slunečního svitu.
  • Komfortní interiér se systémem A-HEAD, navazující na funkční ventilační soustavu přilby.
  • Plně odnímatelná výstelka s textilními panely s příměsí vláken Coolmax® (napomáhá lepší prodyšnosti, rychlému schnutí a odvodu potu) a antibakteriálních vláken Talent Yarn.
  • Řemínek zapínání je široký 26 mm pro lepší komfort. Vyrobený z polyesteru, šetrného při kontaktu s pokožkou a zapínání pomocí dvojitých DD kroužků.
  • Velký průzor kompatibilní i s největšími typy motokrosových brýlí, dostupných na trhu.
  • Příprava s prostupy pro vedení hadice hydrobagů na obou stranách pod lícnicemi interiéru.
  • Odnímatelný nosní deflektor.
  • Záslepky s přípravou pro sluchátka komunikátorů.
  • Dobře omyvatelná a odolná TPE povrchová úprava laku přilby.
  • Náhradní kšilt a komfortní textilní taška součástí balení.
  • Lícnice s tloušťkou +5 mm pro přesnější dopasování přilby dostupná v rámci příslušenství.
  • Hmotnost přilby ±1260g pro velikost M, ±1310g vč. spodních krytů lícnic a ±1370g vč. prodlužovacího adaptéru kšiltu.
VýrobceALPINESTARS
VelikostM
VelikostM|L

TABULKA VELIKOSTÍ ALPINESTARS

Pánské a dámské off-road helmy

Velikost  XS S M L XL 2XL
Obvod hlavy v cm 53-54 55-56 57-58 59-60 61-62 63-64
Obvod hlavy v palcích 20,8-21,2 21,6-22 22,4-22,8 23,2-23,6 24-24,4 24,8-25,2

 

Obvod hlavy - měřeno v nejširší části hlavy v úrovni obočí a nad ušima

VÝBĚR A NÁKUP OCHRANNÉ MOTOCYKLOVÉ HELMY

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru) je ochranná přilba. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

HOMOLOGACE je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu.

POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem, a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná, a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci.

VELIKOST HELMY je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám nafackuje, bude-li velká. A věřte, že malou helmu po chvilce zahodíte do škarpy, přestože jste za ni zaplatili celý měsíční plat. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na těchto rozměrech.

Obvod hlavy se měří v úrovni obočí a nad ušima.

Velikost helmy

Nyní znáte svoji orientační velikost. Ano, toto je pouze pro orientaci a nikde není psáno, že pokud naměříte obvod 57,5 cm, bude pro vás ideální velikost M. Kolik výrobců a modelů, tolik i tvarů vnitřního prostoru helem. A proto vám padne od jednoho výrobce M a od druhého S, nebo dokonce i L. Zrada co?! Proto se při nákupu přes internet se vždy ujistěte, že Vám prodejce v případě potřeby velikost přilby vymění.

Přistoupíme k VYZKOUŠENÍ HELMY…. Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a vaše hlavinka je šišatá, či jinak hrbatá. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že helmu je dobré měnit každé tři roky, a to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.


 

Jak správně vybrat:

 

PopisTabulka velikostíJak vybrat helmu na motorku?
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení