Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady D 145134 DID-401-195

Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady D 145134 DID-401-195
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódDID-401-195VýrobceD.I.D + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Informace o výrobci řetězů - DID

 

V případě firmy DID se přirozená japonská tendence dotahovat věci do dokonalosti týká prakticky každého článku od vývoje po distribuci. Proto také samotná výroba zůstává v Japonsku a nepřesunula se nikam … jinam.

DID je největší světový dodavatel do prvovýroby motocyklů jako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jezdí na nich top týmy napříč podniky jako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jezdci jako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
YAMAHA 50 DT 50 R 1988
YAMAHA 50 DT 50 R 1989
YAMAHA 50 DT 50 R 1990
YAMAHA 50 DT 50 R 1991
YAMAHA 50 DT 50 R 1992
YAMAHA 50 DT 50 R 1993
YAMAHA 50 DT 50 R 1994
YAMAHA 50 DT 50 R 1995
YAMAHA 50 DT 50 R 1996
YAMAHA 50 DT 50 R 1997
YAMAHA 50 DT 50 R 1998
YAMAHA 50 DT 50 R 1999
YAMAHA 50 DT 50 R 2000
YAMAHA 50 DT 50 R 2001
YAMAHA 50 DT 50 R 2002
YAMAHA 50 DT 50 R 2003
YAMAHA 50 DT 50 R 2004
YAMAHA 50 DT 50 R 2005
YAMAHA 50 DT 50 R 2006
YAMAHA 50 DT 50 R 2007
YAMAHA 50 DT 50 R 2008
YAMAHA 50 DT 50 R 2009
YAMAHA 50 DT 50 R 2010
YAMAHA 50 DT 50 R 2011
YAMAHA 50 DT 50 R 2012
Řetězové kolečkoCST-1120:12
Řetězová rozetaRFE-1832:52
Řetěz420D
Počet článků řetězu140
Originální počet článků řetězu128
Typ spojky D.I.D řetězuZávlačka RJ
Originální počet zubůANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení