Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady VX 144496 DID-405-130

Řetězová sada D.I.D + SUPERSPROX řady VX 144496 DID-405-130
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódDID-405-130VýrobceD.I.D + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz řady VX

 

Základní, nejprodávanější, nejběžnějšíkvalitní řetěz, za dobrou cenu. Vydrží standardní dobu. Řekněme, že 20 tis km zichr. Těsněný X-kroužkem, který zvyšuje životnost až o 40% oproti řetězu těsněným O-kroužkem. Omezení? U rozměru 520 do 750 ccm, u 525 do 900 ccm a u 530 do 1 000 ccm.

Využití:     Off-road a Street.

 

Informace o výrobci řetězů - DID

 

V případě firmy DID se přirozená japonská tendence dotahovat věci do dokonalosti týká prakticky každého článku od vývoje po distribuci. Proto také samotná výroba zůstává v Japonsku a nepřesunula se nikam … jinam.

DID je největší světový dodavatel do prvovýroby motocyklů jako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jezdí na nich top týmy napříč podniky jako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jezdci jako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 750 GSX-R 750 1985
SUZUKI 750 GSX-R 750 1986
SUZUKI 750 GSX-R 750 1987
SUZUKI 750 GSX-R 750 1988
SUZUKI 750 GSX-R 750 1989
SUZUKI 750 GSX-R 750 1990
SUZUKI 750 GSX-R 750 1991
SUZUKI 750 GSX-R 750 1992
SUZUKI 750 GSX-R 750 1993
SUZUKI 750 GSX-R 750 1994
SUZUKI 750 GSX-R 750 1995
SUZUKI 750 GSX-R 750 1996
SUZUKI 750 GSX-R 750 1997
SUZUKI 750 GSX-R 750 1998
SUZUKI 750 GSX-R 750 1999
SUZUKI 750 GSX-R 750 2000
SUZUKI 750 GSX-R 750 2001
SUZUKI 750 GSX-R 750 2002
SUZUKI 750 GSX-R 750 2003
SUZUKI 750 GSX-R 750 2004
SUZUKI 750 GSX-R 750 2005
SUZUKI 750 GSX-R 750 2006
SUZUKI 750 GSX-R 750 2007
SUZUKI 750 GSX-R 750 2008
SUZUKI 750 GSX-R 750 2009
SUZUKI 750 GSX-R 750 2010
SUZUKI 750 GSX-R 750 2011
SUZUKI 750 GSX-R 750 2012
SUZUKI 750 GSX-R 750 2013
SUZUKI 750 GSX-R 750 2014
SUZUKI 750 GSX-R 750 2015
SUZUKI 750 GSX-R 750 2016
SUZUKI 750 GSX-R 750 2017
SUZUKI 750 GSX-R 750 2018
SUZUKI 750 GSX-R 750 2019
SUZUKI 750 GSX-R 750 2020
SUZUKI 750 GSX-R 750 2021
Řetězové kolečkoCST-513:14
Řetězová rozetaRFE-829:42
Řetěz530VX
Počet článků řetězu112
Originální počet článků řetězu110
Typ spojky D.I.D řetězuRivet type ZJ
Originální počet zubůANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení