Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -doporučená 142433 STF-503-067

Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -doporučená 142433 STF-503-067
Zdarma
4 467 Kč 3 692 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 2. května
KódSTF-503-067VýrobceEK + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 525 MVXZ2   

Ve střední třídě řetězů do 900 ccm je 525 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 000ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.

Typické motorky: Aprilia RST 1000 Futura, Honda CBR 1000 RR Fireblade, Kawasaki Z1000,  Yamaha MT-10

 

Řada MVXZ   

Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
KAWASAKI 1000 Z 1000 2003
KAWASAKI 1000 Z 1000 2004
KAWASAKI 1000 Z 1000 2005
KAWASAKI 1000 Z 1000 2006
KAWASAKI 1000 Z 1000 2007
KAWASAKI 1000 Z 1000 2008
KAWASAKI 1000 Z 1000 2009
KAWASAKI 1000 Z 1000 2010
KAWASAKI 1000 Z 1000 2011
KAWASAKI 1000 Z 1000 2012
KAWASAKI 1000 Z 1000 2013
KAWASAKI 1000 Z 1000 2014
KAWASAKI 1000 Z 1000 2015
KAWASAKI 1000 Z 1000 2016
KAWASAKI 1000 Z 1000 2017
KAWASAKI 1000 Z 1000 2018
KAWASAKI 1000 Z 1000 2019
KAWASAKI 1000 Z 1000 2020
Řetězové kolečkoCST-1537:16
Řetězová rozetaRFE-1489:42
Řetěz525 MVXZ2
Počet článků řetězu112
Originální počet článků řetězu112
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení