Řetězová sada EK PREMIUM EK + JT se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 132960 STF-306-048

Řetězová sada EK PREMIUM EK + JT se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 132960 STF-306-048
Zdarma
6 887 Kč 5 692 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 2. května
KódSTF-306-048VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 520 ZVX3   

V kategorii těch nejvíc nejlepších řetězů v rozměru 520 napříč trhem je tohle nejpevnější, nejtužší řetěz, zároveň s nejkvalitnějším těsněním (NX kroužek). Tudíž i nejdéle vydrží. Jako jediný má navíc ZST.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.

 

Řada ZVX   

To nejlepší, co si můžete koupit na trhu. Je nejpevnější, nejtužší, nejdéle vydrží, a je i většinou nejlehčí (vždy se trochu liší vlastnosti podle rozměru). Tohle je prostě úplně jiná liga jak z pohledu použitých materiálů, tak technologií. Má například NX-kroužek, který sám o sobě prodlužuje životnost o dalších 15% oproti QX-kroužku. Technologie ZST je tady samozřejmě samozřejmost. Celkově pak vydrží až o 20% déle než MVXZ. Oceníte zvlášť pokud jezdíte pořádný, silný stroj, protože tenhle řetěz můžete dát na motorky až do objemu 1400 ccm. Dělá se v tradičních rozměrech, 520, 525 a 530.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka JT

JT vyrábí  přední kola z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

 

Rozeta Supersprox

Stealth rozeta má vnitřek z hliníku a zuby z ocele. Obě části jsou k sobě snýtované, na což má Supersprox dokonce patent. Výhody i nevýhody jsou jasné. Stealth rozety jsou dražší, ale lehčí než ocelové a vydrží podstatně (až 3x) déle, než i kvalitní hliníkové. A jsou, podobně jako hliníkové, v barvách. Používají je zpravidla tovární týmy při závodech, zejména v rallye, kdy si prostě nemůžete dovolit, abyste nedokončili etapu. Zeptejte se takových jmen jako Romain Febvre či Tim Gajser. Stealth rozety využijí a ocení závodníci všech typů a samozřejmě všichni ti, kteří mají silnou, zajímavou motorku a touží po něčem výjimečném.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.
  • Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.
VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
YAMAHA 1000 YZF-R1 1998
YAMAHA 1000 YZF-R1 1999
YAMAHA 1000 YZF-R1 2000
YAMAHA 1000 YZF-R1 2001
YAMAHA 1000 YZF-R1 2002
YAMAHA 1000 YZF-R1 2003
YAMAHA 1000 YZF-R1 2004
YAMAHA 1000 YZF-R1 2005
YAMAHA 1000 YZF-R1 2006
YAMAHA 1000 YZF-R1 2007
YAMAHA 1000 YZF-R1 2008
YAMAHA 1000 YZF-R1 2009
YAMAHA 1000 YZF-R1 2010
YAMAHA 1000 YZF-R1 2011
YAMAHA 1000 YZF-R1 2012
YAMAHA 1000 YZF-R1 2013
YAMAHA 1000 YZF-R1 2014
YAMAHA 1000 YZF-R1 2015
YAMAHA 1000 YZF-R1 2016
YAMAHA 1000 YZF-R1 2017
YAMAHA 1000 YZF-R1 2018
YAMAHA 1000 YZF-R1 2019
YAMAHA 1000 YZF-R1 2020
YAMAHA 1000 YZF-R1 2021
Řetězové kolečkoJTF 1579-16
Řetězová rozetaRST-1303:41-GLD
Řetěz520 ZVX3
Počet článků řetězu116
Originální počet článků řetězu114
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení