Řetězová sada EK PREMIUM EK + JT se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 132935 STF-306-039

Řetězová sada EK PREMIUM EK + JT se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 132935 STF-306-039
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódSTF-306-039VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 520 ZVX3   

V kategorii těch nejvíc nejlepších řetězů v rozměru 520 napříč trhem je tohle nejpevnější, nejtužší řetěz, zároveň s nejkvalitnějším těsněním (NX kroužek). Tudíž i nejdéle vydrží. Jako jediný má navíc ZST.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.

 

Řada ZVX   

To nejlepší, co si můžete koupit na trhu. Je nejpevnější, nejtužší, nejdéle vydrží, a je i většinou nejlehčí (vždy se trochu liší vlastnosti podle rozměru). Tohle je prostě úplně jiná liga jak z pohledu použitých materiálů, tak technologií. Má například NX-kroužek, který sám o sobě prodlužuje životnost o dalších 15% oproti QX-kroužku. Technologie ZST je tady samozřejmě samozřejmost. Celkově pak vydrží až o 20% déle než MVXZ. Oceníte zvlášť pokud jezdíte pořádný, silný stroj, protože tenhle řetěz můžete dát na motorky až do objemu 1400 ccm. Dělá se v tradičních rozměrech, 520, 525 a 530.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 750 GSX-R 750 1985
SUZUKI 750 GSX-R 750 1986
SUZUKI 750 GSX-R 750 1987
SUZUKI 750 GSX-R 750 1988
SUZUKI 750 GSX-R 750 1989
SUZUKI 750 GSX-R 750 1990
SUZUKI 750 GSX-R 750 1991
SUZUKI 750 GSX-R 750 1992
SUZUKI 750 GSX-R 750 1993
SUZUKI 750 GSX-R 750 1994
SUZUKI 750 GSX-R 750 1995
SUZUKI 750 GSX-R 750 1996
SUZUKI 750 GSX-R 750 1997
SUZUKI 750 GSX-R 750 1998
SUZUKI 750 GSX-R 750 1999
SUZUKI 750 GSX-R 750 2000
SUZUKI 750 GSX-R 750 2001
SUZUKI 750 GSX-R 750 2002
SUZUKI 750 GSX-R 750 2003
SUZUKI 750 GSX-R 750 2004
SUZUKI 750 GSX-R 750 2005
SUZUKI 750 GSX-R 750 2006
SUZUKI 750 GSX-R 750 2007
SUZUKI 750 GSX-R 750 2008
SUZUKI 750 GSX-R 750 2009
SUZUKI 750 GSX-R 750 2010
SUZUKI 750 GSX-R 750 2011
SUZUKI 750 GSX-R 750 2012
SUZUKI 750 GSX-R 750 2013
SUZUKI 750 GSX-R 750 2014
SUZUKI 750 GSX-R 750 2015
SUZUKI 750 GSX-R 750 2016
SUZUKI 750 GSX-R 750 2017
SUZUKI 750 GSX-R 750 2018
SUZUKI 750 GSX-R 750 2019
SUZUKI 750 GSX-R 750 2020
SUZUKI 750 GSX-R 750 2021
Řetězové kolečkoJTF 1516-16
Řetězová rozetaJTR 1490-44
Řetěz520 ZVX3
Počet článků řetězu112
Originální počet článků řetězu110
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení