Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 142722 STF-606-040

Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -absolutní TOP kvalita 142722 STF-606-040
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódSTF-606-040VýrobceEK + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 520 ZVX3   

V kategorii těch nejvíc nejlepších řetězů v rozměru 520 napříč trhem je tohle nejpevnější, nejtužší řetěz, zároveň s nejkvalitnějším těsněním (NX kroužek). Tudíž i nejdéle vydrží. Jako jediný má navíc ZST.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.

 

Řada ZVX   

To nejlepší, co si můžete koupit na trhu. Je nejpevnější, nejtužší, nejdéle vydrží, a je i většinou nejlehčí (vždy se trochu liší vlastnosti podle rozměru). Tohle je prostě úplně jiná liga jak z pohledu použitých materiálů, tak technologií. Má například NX-kroužek, který sám o sobě prodlužuje životnost o dalších 15% oproti QX-kroužku. Technologie ZST je tady samozřejmě samozřejmost. Celkově pak vydrží až o 20% déle než MVXZ. Oceníte zvlášť pokud jezdíte pořádný, silný stroj, protože tenhle řetěz můžete dát na motorky až do objemu 1400 ccm. Dělá se v tradičních rozměrech, 520, 525 a 530.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Stealth rozeta má vnitřek z hliníku a zuby z ocele. Obě části jsou k sobě snýtované, na což má Supersprox dokonce patent. Výhody i nevýhody jsou jasné. Stealth rozety jsou dražší, ale lehčí než ocelové a vydrží podstatně (až 3x) déle, než i kvalitní hliníkové. A jsou, podobně jako hliníkové, v barvách. Používají je zpravidla tovární týmy při závodech, zejména v rallye, kdy si prostě nemůžete dovolit, abyste nedokončili etapu. Zeptejte se takových jmen jako Romain Febvre či Tim Gajser. Stealth rozety využijí a ocení závodníci všech typů a samozřejmě všichni ti, kteří mají silnou, zajímavou motorku a touží po něčem výjimečném.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 750 GSX-R 750 1985
SUZUKI 750 GSX-R 750 1986
SUZUKI 750 GSX-R 750 1987
SUZUKI 750 GSX-R 750 1988
SUZUKI 750 GSX-R 750 1989
SUZUKI 750 GSX-R 750 1990
SUZUKI 750 GSX-R 750 1991
SUZUKI 750 GSX-R 750 1992
SUZUKI 750 GSX-R 750 1993
SUZUKI 750 GSX-R 750 1994
SUZUKI 750 GSX-R 750 1995
SUZUKI 750 GSX-R 750 1996
SUZUKI 750 GSX-R 750 1997
SUZUKI 750 GSX-R 750 1998
SUZUKI 750 GSX-R 750 1999
SUZUKI 750 GSX-R 750 2000
SUZUKI 750 GSX-R 750 2001
SUZUKI 750 GSX-R 750 2002
SUZUKI 750 GSX-R 750 2003
SUZUKI 750 GSX-R 750 2004
SUZUKI 750 GSX-R 750 2005
SUZUKI 750 GSX-R 750 2006
SUZUKI 750 GSX-R 750 2007
SUZUKI 750 GSX-R 750 2008
SUZUKI 750 GSX-R 750 2009
SUZUKI 750 GSX-R 750 2010
SUZUKI 750 GSX-R 750 2011
SUZUKI 750 GSX-R 750 2012
SUZUKI 750 GSX-R 750 2013
SUZUKI 750 GSX-R 750 2014
SUZUKI 750 GSX-R 750 2015
SUZUKI 750 GSX-R 750 2016
SUZUKI 750 GSX-R 750 2017
SUZUKI 750 GSX-R 750 2018
SUZUKI 750 GSX-R 750 2019
SUZUKI 750 GSX-R 750 2020
SUZUKI 750 GSX-R 750 2021
Řetězové kolečkoCST-1516:17
Řetězová rozetaRST-1793:42
Řetěz520 ZVX3
Počet článků řetězu112
Originální počet článků řetězu110
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení