Schuberth C5 Matt Black

Schuberth C5 Matt Black
-15 %
Akce
Zdarma
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Schuberth C5 Matt Black
Vyberte variantu
Velikost
XSSkladem eshop
SSkladem eshop
MSkladem eshop
LSkladem eshop
XLSkladem eshop
2XLSkladem eshop
3XLSkladem eshop
Běžná cena s DPH 16 900 Kč 14 365 Kč 11 872 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 25. dubna
Kód399918VýrobceSchuberth
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Nekonečná evoluce

SCHUBERTH C5 jako první splňuje novou homologaci ECE-R 22.06, a to pro jízdu v zavřené i otevřené variantě P/J. Kombinuje v sobě špičkovou ochranu, skvělou aerodynamiku s aeroakustikou a subtilní design, čímž navazuje na to nejlepší z legendární řady C - C1, C2, C3 a C4.

  • Certifikace: ECE 22.06, pro otevřenou i zavřenou variantu P/J
  • Materiál skořepiny: skelné vlákno, carbon
  • EPS: dvě různé hustoty pro lepší ochranu
  • Zapínání: ráčnové
  • Hledí: optická třída 1
  • Protimlžící clona: Pinlock 120
  • Sluneční clona: integrovaná
  • Komunikace: připravená na komunikace SCHUBERTH SC2 (firma SENA)
  • Výstélky: antibakteriální, rychleschnoucí, pratelné, bezešvé, příjemné na kůži
  • Reflexní prvky: na větrném deflektoru, krční výstélce a těsnění hledí
  • Hlučnost: 85 Dba ve 100 km/h na naháči
  • Váha: Velikost L: 1640 g +/- 50 g
  • Záruka: 5 let
  • Testováno ve větrném tunelu a komoře na počasí
  • Vyrobeno v Německu

SCHUBERTH C5

Skořepina je nově vyrobená ze směsi skelného vlákna DFP spolu s Carbonem, díky kterému má ještě lepší schopnost pohlcovat nárazy a navíc je lehčí.

C5 jako první přilba SCHUBERTH splňuje novou homologaci ECE-R 22.06, a to pro ježdění v zavřené i otevřené variantě P/J. Kvůli zvýšení vaší bezpečnosti má i Anti-Roll-Off-System, který zabraňuje sesmeknutí přilby z hlavy v případě nehody.

Bradový pásek má vylepšenou pozici, aby netlačil a byl příjemnější i při delších cestách. Bradová část je zcela nově koncipovaná, je vyrobená kromě plastu i ze skelného vlákna, a to kvůli nižší hmotnosti, snazší manipulaci a hlavně vyšší odolnosti.

Během vývoje C5 strávili odborníci více než 200 hodin v továrním větrném tunelu a vylepšovali design skořepiny. Díky tomu přišli i se zcela novým konceptem krčního límce, který perfektně utěsňuje spodní část helmy, což má za výsledek skvělý výsledek v testu hlučnosti - pouze 85 Dba ve 100 km/h na naháči.

Přilba samozřejmě prošla i testováním v komoře na počasí, kde se optimalizuje i pro extrémní povětrnostní podmínky, simuluje se jízda v poušti, dešti, zimě...

SCHUBERTH C5 má nově dvojitou ventilaci na bradě, jejíž součástí je vyjímatelný a pratelný filtr, který zabraňuje vniknutí pevných částic a hmyzu. Přizpůsobení přítoku vzduchu podle potřeby je opravdu snadné i v rukavicích. Systém doplňuje ještě třetí větrání, nový spoiler v zadní části přilby s odvodem vzduchu a odkrytými kanálky v EPS skořepině, který chladí temeno hlavy.

C5 představuje zbrusu nový koncept SCHUBERTH INDIVIDUAL, který umožňuje přizpůsobit vnitřní polstry podle potřeby díky různým tloušťkám pro boční, zadní a lícní vycpávky ve velikostech M/L/XL.

Vnitřní vycpávky byly vyvinuty spolu s výzkumným ústavem v Německu a jsou samozřejmě pratelné, antibakteriální, bezešvé, rychleschnoucí a opravdu příjemné na dotek.

Hlavní plexi má optickou třídu 1, což znamená výhled bez zkreslení. Další výhodou je, že hledí zůstává ve stále stejné poloze, bez ohledu na to, jestli je bradová část zrovna otevřená nebo zavřená.

Sluneční clona i nejnovější Pinlock 120 proti mlžení jsou součástí přilby.

Komunikace SC2 je extrémně jednoduchá na instalaci, nastavení i používání. Stačí zapojit mikrofon, sundat krytky vzadu na helmě, zacvaknout hlavní jednotku, zapnout a můžete vyrazit. Nejnovější HD reproduktory od Seny a tři antény pro FM rádio, Bluetooth a Mesh interkom jsou už součástí přilby.Technologie Mesh 2.0 přepisuje definici toho, co znamená komunikační síť, můžete totiž spojit doslova nekonečně účastníků. Kromě toho SC2 nabízí možnost používat digitální asistenty, regulaci okolního hluku a skvělý dosah.

VýrobceSchuberth
VelikostXS
VelikostXS|S|M|L|XL|3XL|2XL
Velikost Obvod hlavy cm
XS 53
S 55
M 57
L 59
XL 61
2XL 63
3XL 65

VÝBĚR A NÁKUP OCHRANNÉ MOTOCYKLOVÉ HELMY

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru) je ochranná přilba. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

HOMOLOGACE je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu.

POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem, a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná, a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci.

VELIKOST HELMY je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám nafackuje, bude-li velká. A věřte, že malou helmu po chvilce zahodíte do škarpy, přestože jste za ni zaplatili celý měsíční plat. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na těchto rozměrech.

Obvod hlavy se měří v úrovni obočí a nad ušima.

Velikost helmy

Nyní znáte svoji orientační velikost. Ano, toto je pouze pro orientaci a nikde není psáno, že pokud naměříte obvod 57,5 cm, bude pro vás ideální velikost M. Kolik výrobců a modelů, tolik i tvarů vnitřního prostoru helem. A proto vám padne od jednoho výrobce M a od druhého S, nebo dokonce i L. Zrada co?! Proto se při nákupu přes internet se vždy ujistěte, že Vám prodejce v případě potřeby velikost přilby vymění.

Přistoupíme k VYZKOUŠENÍ HELMY…. Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a vaše hlavinka je šišatá, či jinak hrbatá. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že helmu je dobré měnit každé tři roky, a to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.


 

Jak správně vybrat:

 

PopisTabulka velikostíJak vybrat helmu na motorku?
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení