Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT s řetězem řady SRX2 - nejpoužívanější 134518 STF-101-135 pro SUZUKI DL 1000 V-Strom, r.v. 2007

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT s řetězem řady SRX2 - nejpoužívanější 134518 STF-101-135
Zdarma
3 577 Kč 2 956 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:úterý 7. května
KódSTF-101-135VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 520 MVXZ2   

Ve střední třídě řetězů do 750 ccm je 520 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 000ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.

 

Řada MVXZ   

Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2002
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2003
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2004
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2005
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2006
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2007
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2008
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2009
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2010
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2011
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2012
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2013
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2014
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2015
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2016
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2017
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2018
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2019
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2020
Řetězové kolečkoJTF 520-17
Řetězová rozetaJTR 1792-42
Řetěz525 SRX2
Počet článků řetězu112
Originální počet článků řetězu112
Typ spojky EK řetězuZávlačka SKJ
Originální počet zubůANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení