Řetězová sada EK ADVANCED EK + JT s řetězem řady SRX2 -doporučená 133328 STF-205-130 pro SUZUKI GSX-R 750, r.v. 2012

Řetězová sada EK ADVANCED EK + JT s řetězem řady SRX2 -doporučená 133328 STF-205-130
Zdarma
3 647 Kč 3 014 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 2. května
KódSTF-205-130VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 530 SRX2   

Ve střední třídě řetězů do 1000 ccm je 530 SRX zajímavý především tím, že má jako jediný na trhu ZST (samozřejmě kromě typu MVXZ).

Typické motorky: Triumph Tiger 955,  Yamaha FZ6 Fazer, Honda VFR 800

 

Řada SRX   

Nejpoužívanější řetězy prakticky pro všechny motorky. Klasická střední třída, ze které si vybere prakticky každý, prakticky pro každou motorku, včetně závodních mašin, čtyřkolek. Má QX kroužek, ZST technologii. Dělá se v rozměrech 520, 525, 530. Takže ho nedáte akorát na malý “prdlavky”, ale pro ty by byl stejně zbytečně kvalitní, a pak na druhou stranu motorky s objemem nad 1 000 ccm. A je ve spoustě barevných provedení.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 750 GSX-R 750 1985
SUZUKI 750 GSX-R 750 1986
SUZUKI 750 GSX-R 750 1987
SUZUKI 750 GSX-R 750 1988
SUZUKI 750 GSX-R 750 1989
SUZUKI 750 GSX-R 750 1990
SUZUKI 750 GSX-R 750 1991
SUZUKI 750 GSX-R 750 1992
SUZUKI 750 GSX-R 750 1993
SUZUKI 750 GSX-R 750 1994
SUZUKI 750 GSX-R 750 1995
SUZUKI 750 GSX-R 750 1996
SUZUKI 750 GSX-R 750 1997
SUZUKI 750 GSX-R 750 1998
SUZUKI 750 GSX-R 750 1999
SUZUKI 750 GSX-R 750 2000
SUZUKI 750 GSX-R 750 2001
SUZUKI 750 GSX-R 750 2002
SUZUKI 750 GSX-R 750 2003
SUZUKI 750 GSX-R 750 2004
SUZUKI 750 GSX-R 750 2005
SUZUKI 750 GSX-R 750 2006
SUZUKI 750 GSX-R 750 2007
SUZUKI 750 GSX-R 750 2008
SUZUKI 750 GSX-R 750 2009
SUZUKI 750 GSX-R 750 2010
SUZUKI 750 GSX-R 750 2011
SUZUKI 750 GSX-R 750 2012
SUZUKI 750 GSX-R 750 2013
SUZUKI 750 GSX-R 750 2014
SUZUKI 750 GSX-R 750 2015
SUZUKI 750 GSX-R 750 2016
SUZUKI 750 GSX-R 750 2017
SUZUKI 750 GSX-R 750 2018
SUZUKI 750 GSX-R 750 2019
SUZUKI 750 GSX-R 750 2020
SUZUKI 750 GSX-R 750 2021
Řetězové kolečkoJTF 513-14
Řetězová rozetaJTR 829-42
Řetěz530 SRX2
Počet článků řetězu110
Originální počet článků řetězu110
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení