Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -absolutní TOP kvalita 142967 STF-605-129 pro SUZUKI GSX-R 750, r.v. 2012

Řetězová sada EK PREMIUM EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -absolutní TOP kvalita 142967 STF-605-129
Zdarma
4 377 Kč 3 617 Kč bez DPH
Skladem eshop
Zakoupením tohoto produktu získáváte dopravu zdarma
Přepravní společností:čtvrtek 2. května
KódSTF-605-129VýrobceEK + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 530 MVXZ2    Ve střední třídě řetězů do 1000 ccm je 530 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 100ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro ty opravdu silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.

Typické motorky: Kawasaki ZZR 1100, Honda CB 1100, Triumph Tiger 1050

 

Řada MVXZ   

Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
SUZUKI 750 GSX-R 750 1985
SUZUKI 750 GSX-R 750 1986
SUZUKI 750 GSX-R 750 1987
SUZUKI 750 GSX-R 750 1988
SUZUKI 750 GSX-R 750 1989
SUZUKI 750 GSX-R 750 1990
SUZUKI 750 GSX-R 750 1991
SUZUKI 750 GSX-R 750 1992
SUZUKI 750 GSX-R 750 1993
SUZUKI 750 GSX-R 750 1994
SUZUKI 750 GSX-R 750 1995
SUZUKI 750 GSX-R 750 1996
SUZUKI 750 GSX-R 750 1997
SUZUKI 750 GSX-R 750 1998
SUZUKI 750 GSX-R 750 1999
SUZUKI 750 GSX-R 750 2000
SUZUKI 750 GSX-R 750 2001
SUZUKI 750 GSX-R 750 2002
SUZUKI 750 GSX-R 750 2003
SUZUKI 750 GSX-R 750 2004
SUZUKI 750 GSX-R 750 2005
SUZUKI 750 GSX-R 750 2006
SUZUKI 750 GSX-R 750 2007
SUZUKI 750 GSX-R 750 2008
SUZUKI 750 GSX-R 750 2009
SUZUKI 750 GSX-R 750 2010
SUZUKI 750 GSX-R 750 2011
SUZUKI 750 GSX-R 750 2012
SUZUKI 750 GSX-R 750 2013
SUZUKI 750 GSX-R 750 2014
SUZUKI 750 GSX-R 750 2015
SUZUKI 750 GSX-R 750 2016
SUZUKI 750 GSX-R 750 2017
SUZUKI 750 GSX-R 750 2018
SUZUKI 750 GSX-R 750 2019
SUZUKI 750 GSX-R 750 2020
SUZUKI 750 GSX-R 750 2021
Řetězové kolečkoCST-513:14
Řetězová rozetaRFE-829:42
Řetěz530 MVXZ2
Počet článků řetězu108
Originální počet článků řetězu106
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení