Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT s řetězem řady SROZ2 - nejpoužívanější 132500 STF-102-049

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + JT s řetězem řady SROZ2 - nejpoužívanější 132500 STF-102-049
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódSTF-102-049VýrobceEK + JT
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Řetěz 530 SROZ2   

V základní kategorii řetězů do 900 ccm je 530 SROZ2 nejtužší, nejlehčí, patří k nejpevnějším a jako jediný má ZST.

Typické motorky: Honda VFR 800, Kawasaki VN 800, Suzuki Bandit

 

Řada SRO   

Kvalitní O-kroužkový řetěz sedí na podobné motorky jako DEX řada, ale větší kubatury. Je vyroben z o něco kvalitnějších materiálů než DEX, je tužší, pevnější, lehčí. Navíc má ZST technologii, díky které nemusíte opakovaně napínat nový řetěz během prvních tisíc km. Na druhou stranu má pouze O-kroužek, nikoli QX kroužek. Sečteno a podtrženo, životnost je zhruba stejná jako u DEXu, ale navíc má ZST, komponenty má stejné jako řetězy vyšších řad a dáte ho na silnější motorky. Dělá se v rozměrech 428, 520, 525, 530, 630.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Ocelová kolečka a rozety JT

Ocelové rozety vyrábí JT pouze z té nej C49 vysokouhlíkové oceli a přední kola jsou z chrommolybdenové oceli.

 

Informace o výrobci řetězových kol - JT sprockets

JT Sprockets je leader na trhu s kolečky a rozetami, který prodává více zboží než všichni ostatní výrobci dohromady. Má k tomu moderní továrnu plnou CNC strojů, které zpracovávají ty top materiály, jaké se používají. A mají jich hodně. Prakticky na jakoukoli motorku či čtyřkolku.

VýrobceEK + JT
Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 1995
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 1996
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 1997
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 1998
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 1999
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 2000
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 2001
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 2002
TRIUMPH 885 Thunderbird 885 2003
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 1995
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 1996
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 1997
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 1998
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 1999
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 2000
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 2001
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 2002
TRIUMPH 885 Thunderbird 900 2003
Řetězové kolečkoJTF 1180-17
Řetězová rozetaJTR 2010-43
Řetěz530 SROZ2
Počet článků řetězu110
Originální počet článků řetězu110
Typ spojky EK řetězuNýtovací MLJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení