Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady H - nejpoužívanější 143163 STF-405-160

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady H - nejpoužívanější 143163 STF-405-160
na dotaz na dotaz
nelze koupit
Nedostupné
KódSTF-405-160VýrobceEK + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Značka motocyklu Objem motoru Model Ročník
YAMAHA 50 TZR 50 2001
YAMAHA 50 TZR 50 2002
YAMAHA 50 TZR 50 2003
YAMAHA 50 TZR 50 2004
YAMAHA 50 TZR 50 2005
YAMAHA 50 TZR 50 2006
YAMAHA 50 TZR 50 2007
YAMAHA 50 TZR 50 2008
YAMAHA 50 TZR 50 2009
YAMAHA 50 TZR 50 2010
YAMAHA 50 TZR 50 2011
YAMAHA 50 TZR 50 2012
YAMAHA 50 TZR 50 2013
YAMAHA 50 TZR 50 2014
YAMAHA 50 TZR 50 2015
YAMAHA 50 TZR 50 2016
Řetězové kolečkoCST-1120:12
Řetězová rozetaRFE-1078:47
Řetěz420 H
Počet článků řetězu140
Originální počet článků řetězu132
Typ spojky EK řetězuZávlačka SPJ
Originální počet zubůANO
ZST technologie jako standard EK řetězuANO
PopisUrčeno pro modelyTechnické parametry
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení